Wij staan voor u klaar:

 

 

Patrick Koning:

 

Ik ben in 1992 begonnen als assistent accountant bij Walgemoed Accountants in Haarlem. Hier heb ik kennis gemaakt met het midden- en kleinbedrijf en het belang van een goede match tussen accountant en zijn cliënt. In 1997 ben ik bij PwC gestart en doorgegroeid naar de functie van senior manager. Vooruitkijken, ' out of the box' denken en vernieuwen heb ik hier verder ontwikkeld. In 2010 ben ik overgestapt naar Deloitte. Naast actief te zijn als accountant in de controlepraktijk, heb ik daar meegewerkt aan interessante specifieke thema's zoals sturen op kasstromen bij woningcorporaties of een big data en gebruik voor de accountantscontrole en de onderneming.

Vanwege mijn werkervaring als accountant en adviseur ben ik vaak betrokken bij complexe vraagstukken op het raakvlak van vastgoed en financiering, vastgoed waardering en vastgoed sturing. Het ondersteunen van een DGA met vraagstukken biedt de mogelijkheid kennis en kunde te delen, waardoor de ondernemer in de 'driversseat'  zit. Dat spreekt mij persoonlijk erg aan.

Vanaf 31 maart 2014 ben ik samen met Silvia een eigen administratie- en advieskantoor gestart. Een bewezen team op eigen benen!

 

 

 

Silvia Verleng-Cornelissen:

 

Na het afronden van mijn AA-opleiding ben ik in 2005 begonnen als assistent accountant bij PwC in Almere. Hier heb ik kennis gemaakt met zowel de samenstel- als controlepraktijk. Wat mij hier vooral in aansprak waren de korte lijnen tussen de verschillende takken van 'sport' (samenstellen, loonadministratie, belastingen en de controlepraktijk) waardoor het mogelijk was om zeer snel en efficiënt te schakelen voor je relaties. Voor zowel de klant als de verschillende teams een win-win situatie. Door de toenemende budgetdruk binnen PwC werd steeds meer het principe ' we doen alleen het nodige' toegepast om binnen het vastgestelde budget te blijven. De aandacht voor de klant/relaties verdween hierdoor naar de achtergrond. Iets wat in de dienstverlening van cliënten samen met Patrick als vanzelfsprekend is en werd verondersteld.

In 2011 heb ik mede hierdoor de overstap gemaakt naar een lokaal samenstelkantoor, De Coop & Haegen in Bussum. Ik ben namelijk van mening dat juist de relatie met de klant en de transparantie hierin key-factoren zijn voor succes. Naast een verdere verdieping in het boekhouden en het ontdekken van kleine(re) ondernemingsvormen heb ik mijzelf in deze periode verder kunnen ontplooien als persoon en mijn kennis en kunde kunnen vergroten.

Nu echter de kans zich voordeed om samen met Patrick, een oud collega vanuit PwC, voor onszelf te beginnen kon ik deze kans niet laten schieten! 

 

 

 

Nico Gouwerok:

In 1997 ben ik, na afronding van mijn HEAO accountancy opleiding, gestart bij (destijds nog) Coopers&Lybrand Accountants, inmiddels PwC. Hier heb ik het accountantsvak geleerd en mijn opleiding tot Registeraccountant afgerond. Van 1997 tot 2010 heb ik bij PwC gewerkt, van assistent tot senior manager, voornamelijk actief in de sectoren MKB, vastgoed, projectontwikkeling en woningcorporaties. Begin 2010 heb ik de overstap gemaakt naar Actan Accountants in Hoofddorp, waar ik actief ben geweest als eindverantwoordelijk accountant voor controle- en samenstelopdrachten en als directeur vaktechniek. In 2015 heb ik de keuze gemaakt voor “de andere kant van de tafel” en ben ik werkzaam geweest als statutair directeur/bestuurder van een grote landelijke uitvaartorganisatie met meerdere vestigingen. Hier ben ik o.a. betrokken geweest bij overnames en integratie van de overgenomen bedrijven alsmede het afstoten van een deel van de activiteiten. Verantwoordelijk voor de algehele bedrijfsvoering, waaronder aansturing van de organisatie en verschillende vestigingen.

Vanuit mijn brede werkervaring als accountant, adviseur en directeur ondersteun ik bedrijven, organisaties en DGA’s met de hedendaagse vraagstukken en uitdagingen waar zij voor staan.  Om daar een belangrijke en vooral pragmatische bijdrage aan te kunnen leveren, dat is waar ik voor sta!

Vanaf 1 juni 2023 ben ik mede-eigenaar geworden van K&V Business Solutions. Een mooie nieuwe stap, bij een professionele dienstverlener met leuke en gedreven collega’s.

 

 

 Referenties zijn op verzoek beschikbaar. U kunt hiervoor een email sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.